Saturday, December 29, 2007

elame siin nii.

ma ei tea, kuidagi mõnus meeleolu on.
ütlen kohe ära, et homme ma hakkan oma tuba koristama, mamps esitas mulle ultimaatumi, seega, tuleb ära teha.
homme ärkan kell 9 hommikul, kui hakkama saan, ja hakkan tuba koristama.
täna ärkasin pool 12. sõime, siis mulisesin msnis ja läksin papsiga taarat viima.
saime 66 krooni, väiksed sisseostud, siis lasin endale veel jaamas parmul suitsu osta ja praegu on alles mingi 7 krooni.
siis helistasin rasmusele, kes müras evaga parajasti, siis kerlile, kes magas ja siis martinile, kes istus gnoomis, läksin ka sinna. kõik lehed lugesime läbi, noh, martin luges, ma lugesin horoskoope ja koomikseid ja siis ühte piltuudist alkoholivabast trammist.
umbes poolteist tundi istusime gnoomis, siis tulid eva ja rasmus ka ja me läksime jaama ning lasime parmul osta õlut. 7 rocki saime. edasine tee viis kirikuaeda ja hakkasime õlut jooma.
parmu elu, nagu me ikka ju.
siis me evaga mõtlesime, et lõket võiks teha. eva ei või ju õlut juua, tal on see keeleneet.
korjasime oksi ja mõned martini täisnuusatud tatirätid. lõke eriti põlema teglt ei läinud, ainult need salvakad. üldiselt susserdasin ma selle lõkkega veel suht mõnda aega, üritasime isegi ühele plastpudelile tule otsa panna, aga eriti ei leekinud. bussipiletid põletasin ka kõik rahakotivahelt ära. ka oma suitsud andsin kõik rasmuse pakki, et saaks sellele pakile tule otsa panna.
lõpuks leidsin kuskilt kirikuaiast tõrvapappi ka, see võttis lõpuks martini kaasaaitamisel leegi üles.
janno jõudis ka vahepeal kohale, õlut tal ei olnud, ajalehti ka.
aga lõkke saime ikkagi üles, mingid inimesed küll aknast vaatasid, aga suva.
pärast, kui meil lõkkest siiber sai, siis läksime eva juurde.
ma ei mäletagi, mis me ässasime seal, aga eva ja rasmus läksid dušši alla, me tegime siis martini ja jannoga niisama pulli. näiteks uudistasime teist korrust.
siis käisime õlle järel ka veel. mina, martin, janno. ja nii oma 10 rocki, jannole seekord müüdi.
selle ilusa õllekuhjaga läksime siis tagasi ja hakkasime jooma.
eva tegi verivorstid ja makaronid ka soojaks. ma sõin isegi paar verivorsti ära, tavaliselt ma selliseid asju ei söö.
varsti kupatasime endeid sealt välja ja mõtlesime, et läheks rasmuse garaaži, aga ei saanud. tal paps oli kusagil täitsa ära ja vanaema ei lubanud ka.
läksime siis niimoodi koju, mina itsitasin ja hakkasin veel luksuma ka.
praegu tahaks süüa midagi natuke.
pidin ma kõik selle šokolaadi ikka täitsa ära sööma, mis martin eile tõi, nii hea oleks praegu võtta seda. aga ei, pean piimaga leppima.
magama peaks ka minema varsti, suht uni on.
jannot see aasta enam vist ei näe, ta läheb ilmselt linna ära, aga evaga lähme vbl, kui ma oma toa ära saan koristatud martinile tööle külla, kui ta nii kaua tööl on.

kuulan praegu bloodhound gang - fire water burn
ja siis mõtlesin, et peaks mõne termika loo otsima ja kitarril ära õppima, hästi populaarne oleks.

No comments: