Friday, December 28, 2007

mõned sõbrad, rockid ja...

... nii see reede õhtu läks.
teglt kui mamps ja paps koju tulid, siis olid siin veel ainult martin ja janno, passisime veel niisama minu toas ja mulisesime. igatahes oli mamps päris õnnelik, et mul nii viisakad ja toredad inimesed külas olid ja arvas, et teinekordki.
ikkagi, ma olen õnnelik, sest et alguses olin ma päris kahtleval seisukohal, et äkki mamps hakkab veel pärast bitšima, et jälle te joote siin jne.
aga ei, kõigepealt tulid rasmus, janno, eva, kerli ja sanna. martin tuli natuke hiljem.
ja jannol oli kohe 8 rocki ka kaasas. kõigepealt istusime niisama allkorrusel ja mulisesime ja nii. eval tehti täna keeleneet ja siis ta oli päris vaikne ja nii, söömisega oli ka raskusi kergeid, aga sai hakkama.
saunast leidsime mu vanad õlled ka, mis ma leedust tõin ja mis vanemad mu sünnipäevast ära peitsid. need jõime ka ära. ja siis selle Vana Tallina, mis rasmus evale sünnipäevaks kinkis.
janno lasi siin minu 8. klassis tehtud põlle ja kohvikannusoojendajaga ringi, kui ma ei eksi, siis on see kohvikannusoojendaja siiamaani minu toas.
kerli ja sanna läksid eriti vara ära, mingi kümne ajal või nii, korralikud lapsed, pole midagi öelda.
aga põhiseltskond veel jäi ehk siis janno, rasmus, mina, martin ja eva.
vesipiipu tegime ka, kuigi see on mul suht saunaks kätte ära läinud, kaha pooleks ja nii, mingi teibiga seisab veel koos. pärast mamps tuligi tuppa, nuusutas, et mis kurat siin veel niimoodi haises, õnneks ei küsinud midagi.
rasmusega suistul õues käies tuli mõned päris head mõtted ka. näiteks see, et laupäeval peaks ka ikka ässama ja jooma, martin arvab siin msnis praegu sama.
ja siis mul oli see Coffee & Cigarettes kohviku idee, see tuleb ka ära teha.
ning siis veel see Ülesõidutänava maja teine korrus, mis nüüd minu oma on. keegi pole seal aastast 2003 elanud ja ma võtan kätte ja teen korda selle, teinekord hea olla.
kitarr on mul ikka veel häälest ära, peaks rasmuse käest häälestajat küsima.
ja siis see idee, et suvel tuleb minna vormsile ja laager püsti lüüa. suvel... sellest ma kirjutan teinekord, mul on oma ilus hipimuinasjutt selle kohta.

teglt mul pole und üldse, sellepärast ma siin veel istungi.
kuulan, alanis morrisette - what if god was one of us
kurat, see on ikka hea lugu, ma oskan seda kitarril ka mängida.

koolivaheaeg on ekstreemsport.
tsaukii.

No comments: