Saturday, February 16, 2008

366 sõbrapäeva.

ma tahaksin kirjutada sõbrapäevast natukene, sest et minul oli see aasta eriti ilus sõbrapäev.
mõelgem, mina, kes ma veel eelmine aasta kogu südamest vihkasin sõbrapäeva. tõesti, ajad on muutunud.
teglt siiski see vana jutt siia juurde. ei ole vaja eraldi päeva selle jaoks, et öelda oma sõpradele, kui kallid nad sulle on ja et neile kingitusi teha, seda võib teha kogu aeg, aasta ringi. alati, kui meelde või pähe tuleb. ja ma üritan seda viga parandada.
ma pole viimasel ajal eriti usin bloogija olnud, päevakava on tihe olnud ja on kevad olnud.
kevad ongi praegu mul igalpool, õues, südames, silmis, kõikjal. nagu kurat küll, kuidas saab nii õnnelik olla?

igatahes, teisipäev oli tavaline koolipäev, pärast läksime jakobiga gnoomi ka ja siis oli mul näitekas ja õhtul olin vässu.
kolmapäeval oli koor ja päike paistis, seega me jalutasime enne bändikat jakobiga natuke ringi. hästi ilus päike oli ka, jõe ääres käisime.
stenk ühines ka meiega. ta on padise kohalik trummar ja teda hakkas meie bänd juhuslikult huvitama, seega ta tuli ka vaatama. me jõudsime noortekasse niivõrd vara kohale, et mõtlesime minna piljardit mängima, aga see ruum seal oli niivõrd igast inimesi täis, et lootsime hoopis selle peale, et kas bändikas on tühi. oligi.
umbes poole tunni pärast tulid rasmus ja janno ka ja proov läks lahti.
pärast sain jakobi ema autoga koju, sest et õues oli superkülm.
neljapäev oli nädalas minu lemmikpäev. ikkagi sõbrapäev, sain ühe korraliku kaardi, ja kaks rasmuse päevikulehtedest tehtud kaarti ja ühe sokolaadi. ise tegin 6 kaarti.
kehkasse ei läinud, läksime jakobiga kahese bussi peale ja sõitsime tema poole.
reede oli ka suht tore päev.
õhtul olin garaažis koos janno, rasmuse, eva oli ka mõnda aega ja siis oli rasmuse isa ja mingi tema sõber. ma pole teglt rasmuse isa mitte kunagi niiii purjus näinud.
üldiselt, mida vähem ma ise joon, seda rohkem mind hakkab häirima alkohol. aga pole hullu.
jakob läks minema, tallinnasse, tuleb alles pühapäeva hommikul tagasi keilasse ja siis on mosh & deathile minek.
mina koristasin täna hommikul ja varsti viin taara ära.
tsaupläu.
ma ei tea, millal ma uuesti siia jõuan.

No comments: