Monday, February 4, 2008

janu, mis võiks tappa.

tegtl on mul juba hommikust saadik olnud selline tappev janu, et keeraks ennast kuskile veetsisterni alla kummuli ja ainult jooks. praegu joon ka vett, aga see pole sellest vaid ma tegin endale süüa ja siis uhasin sinna peale mingit pitsakastet, mis osutus üliteravaks ja mul läks umbes poole taldrikutäie kartulite ärasöömiseks 2 klaasi piima ja pärast peale veel 2 klaasi vett ja praegu läheb kolmas. teglt on mul janu ka siiamaani.
rasmus ütles selle kohta, et see on alkohoolne janu, mida võib kustutada loendamatu hulk liitreid vett või pudel õlut. seega, ma joon vett, palju, pidevalt. koolis jõin ka umbes mõned liitrid vett.
hommikul läksin gnoomi, umbes 10 minutit ootasin teglt kuni jakob bussiga tuleb, juks jõudis isegi ennem ja tunnistas üles, et ta ei suutnud suitsetamist maha jätta, pidas umbes nädal aega vastu, aga mitte kauem. martin tuli ka üsna pea ja me läksime oma nädalat alustama.
teemad olid igasugused, nilbed, pidused, joogised... nagu alati. ja tore on.
siis läksime kooli, mul oli 2 tundi matemaatikat, jaksil olid võtmed kodus ja ta pani esialgu oma jope minu kappi, hiljem otsustas siiski kartsa kasuks, sest et sealt on mugavam jopet võtta, kui suitsule minek on. mina ise ei panegu kunagi jopet selga, kui õue suitsule läheme.
kuna reedel see härri-tont minema läks siis oli meil täna vene keel ja sõnade vastamine. viie sain, umbes mingi 10 minutit õppisin neid sõnu ja läksin kohe vastama.
eesti keeles mõtlesime rasmusega täna tahapinki istuma minna, aga kui me olime sinna jõudnud hakkas siiri meie ees bitšima ja ütles Paele, et me segame neid ja siis me pidime oma ettepinki tagasi istuma. ma ei või noh.. palju võib üks inimene bitšida?!
musa tunnis saime täna tunnistused. ma olin tõsiselt üllatunud, sest et ma arvasin, et me ei saagi neid. igatahes, mul oli käitumine HEA, kuigi oleks pidanud olema mingi RAHULDAV arvestades mu puudumisi.
peale musa oli kohe kooriproov, homme peame ju hollandlastele esinema ja selga peab panema selle keila gümnaasiumi särgi, mida ma eriti kanda ei taha kuna, see on mulle natuke päris palju väike.
laulsime ära, siis läksime jakobiga aega parajaks tegema. käisime kirjatarvete poes ära, mul oli vaja sirklit, harilikku ja pastakat. siis pärast läksime gnoomi sööma, ma võtsin isegi friikad ja jaks ka. mõnus oli.
istusimegi natuke aega gnoomis. siis tuli mõte, minna suitsu ostma. tegime ka nii.
siis helistasime jannole, kes pidi säästu tulema ja seal saime kokku. janno oli oma õe ka kaasa võtnud, sest et tal oli plaanis osta 13 õlut. ja ostiski.
edasi läksime noortekasse, pidime seal veel natuke aega ootama, kuni saime prooviga alustada.
ma sain oma hääle suhtkoht täiesti ära karjutud. siiamaani on kurk valus ja hääl kõlab nagu parmul.
aga kuna täna oli jaks ka proovis, seega oli natuke mugavam laulda.
siis saatsin jaksi bussile ja läksin ise koju. rasmus tahtis, et ma talle veel jaamast suitsu ka ostaks, aga mul polnud raha ja ma ei teinud seda.
nüüd leidsin laua pealst "mees kes teadis ussisõnu" ja loen seda vahelduva eduga, kuigi ma olen seda juba lugenud, aga mingi "faust" ei kutsu ennast üldse lugema, ma loen parem mida kivirähk on kokku kirjutanud.
okei. hüvasti.

No comments: