Sunday, February 24, 2008

teglt ma mõtlesin, et ma kirjutan oma nädalast ka.

eelmise laupäeva õhtust jäi vist pooleli, kus eva, rasmus ja janno mul külas olid ja me lõpuks sattusime tõsisesse elu mõtte teemal filosofeerimise tuhinasse.
sellel laupäeval avastasin ma koristamise mõnud. on tõesti hea nõusid pesta ja asju korrastada kui sõbrad on läinud ja kõik majas on vaikne ja saab rahulikult omi mõtteid mõelda. mjaaa.. see oli hea.
pühapäeval tuli jakob tagasi ja teda oli kohe rõõm näha, hankisime suitsu ja läksime rongile. kui me tallinnasse olime jõudnud oli päike ka väljas juba ja me tegime väikese istumise shnelli pargis.
siis leidsime mõne aja pärast töllu ka üles ja ostsime rimist süüa ja õlut ning koperdasime musumäele sööma.
siis koperdasime reggea baari ka kohale, kus ma käisin enne tiiru ümber maja, et leida prügikasti, sest et mulle tundub ikkagi väga imelik prügi maha visata.
reggea baari läksime teglt mosh and deathile, aga seekord me ei moshinud, võinoh... töll moshis ka (kusjuures, ta päris nimi ongi töll, ta näitas oma pangakaarti ka), aga me jakobiga ja teiste karvastega tegime headbangi rohkem.
see oligi suht tore, et sai igast karvastega tuttavaks. mul on alati hea meel, kui uusi tuttavaid saab.
esmaspäeval oli suht nii, et läksin peale kooli häälega padisele, jakobi juurde, kuna janno oli nohus ja jakob poleks ka proovi tulnud.
teisipäev möödus ka õhtul padisel ja kolmapäeva õhtul käisin bändikas, kuigi teglt eriti ei viitsinud.
neljapäeval oli juksi sünnipäev, mis oli veel omakorda huvitav üritus. teglt olime seal ainult mina, jakob, martin ja juks, aga see-eest oli põnev jällegi.
reedel oli lühendatud päev, hommik gnoomis ja kooriga laulmine ja pärast jakobi juurde.
õhtu oli eriti mõnus.
teglt ma enne laupäeva õhtut koju ei jõudnudki, aga see selleks.

ilusat Eestit teile!

No comments: