Tuesday, February 26, 2008

"teeme nii, et loo ajal on igalühel suus 1 keel!"

janno tsitaat eilse bändika ajal.
eile oli jälle üks neist ilusatest päevadest, kus päike paistis ja sai jalutada jõe äärde ja elust rõõmu tunda, gnoomis istuda, nii hommikul kui ka peale kooli. siis oli bändikas, kus ma oma hääle ära karjusin ja siis pärast sellise ära röögitud häälega töövestlusele läksin. fotograaf olen nüüd. neljapäeval lähen pildistama, mingi kangaateljee või asi, teen reklaampilte. raha pidi ka pärast saama.
mulle tundub, et iga päev, kus jakobit näha saab ongi korda läinud. lihtsalt.
täna hommik oli ka nunnu. tõsiselt hea on päeva alustada, kui kallis inimene tuleb poole koolitee peale vastu ja päike tõuseb. kool ise oli jama teglt, käisime kerli ja maarjaga jõusaalis, vahtisime akvaariumikalu.
keemias oli ka üks märkimisväärne asi, nimelt janno tõi oma hõbesõrmuse jäägid ja see lahustati lämmastikhappes. suht huvitav vaatepilt oli.
pärast läksin jakobi poole, häälega. ta ise oli läinud juba varem umbes kella kahese bussiga.
filmi vaatasime täna. "the heartbreaker kid" või midagi sellist. igatahes, ilus film oli, ma poleks kunagi arvanud, et mulle romantilised komöödiad hakkavad meeldima. aga noh, võtkem otsast.
teglt on homme jälle bändikas, aga seekord mitte noortekas vaid garaažis. jään ootama.
üldiselt üldse, homset.

No comments: