Tuesday, February 5, 2008

uimane ja väsinud ma tänagi näin.

lõpetasin just horoskoobi tegemise, kooliajalehe jaoks. ma loodan siiralt, et keegi seda eriti ei loe, sest et ma võtsin selle kuskil vara-webist ja lühendasin suht korralikult, niiet.. ÄRGE LUGEGE HOROSKOOPI! ärge neid teglt üldse lugege.
just magasin umbes 2 tundi, siis läksin inimesed kodust ära ja ma tegin rõdul suitsu. nagu suht mõnus oli.
mul oli täna ainult 3 tundi. vastlapäev oli ju ja siis selle puhul tehti igast trikke. näiteks ma käisin viktoriinis koos jannoga, ära võitsime. jaks oli ka oma klassist, nad... ütleme nii, et ei võitnud. aga see ei loegi.
siis oli mul veel eesti keel ja põhimõtteliselt poleks ma pidanud füüsikasse ka minema, sest et seal nagunii kunagi midagi ei tehta, aga läksin ikka. malet mängisime rasmusega, päris sõjaks läks kätte, aga mängu lõpuni ei jõudnud.
aa.. ja siis hommikul oli mate ka, et nagu.. 3 tundi.
siis kogunesime kooriga aulasse ja tegime proovi, ma pidin ühes loos flöödiga soolot panema ja ma teglt eriti ei tahtnud seda teha, õnneks läks hästi.
esinesime hollandlastele. terve aja, kui me "isamaa ilu hoieldes" laulsime, siis mul oli tunne, et ma kukun kohe naerma. eriti veel kohas, kus oli "siis saad kirbud kubemesse..." ja kõik need eestlased, kes saalis olid muigasid.
pärast esinemist läksime jaksiga gnoomi, ta tegi mulle tee ka. mõne aja pärast juhtusid kiks ja katariina ka gnoomi, seega päris lõbus oli. kiks sai just reedel 18 seega ta ostis Gin'i. mina ei joonud! ma ei joonud! (kuigi tahtmine oli)
siis saatsin jaksi bussile ja saatsin ka igaks juhuks klassijuhatajale sõnumi, et ta keemias mulle põhjuseta ei paneks.
siis tulin koju ära ja keerasin magama. et siis... teglt oli suht uimps päev.

No comments: