Sunday, February 24, 2008

vahel on tunne, et elu on ilus.

isegi, kui see praegu kõige ilusam ei ole, sest et ma lasen mööda maja peldikupaberirulliga ringi ja nuuskan ja köhin ja valutan pead ja igavlen. (ega ma muidu poleks jõudnud vist blogi kirjutama)
nii.. see aken on mul juba hea paar tundi lahti olnud ja nüüd ma kirjutan jälle.
raadios muidu räägib toomas hendrik ilves ja see on päris tark jutt.
ta on väga austatav president.
eile käisime jakobiga pärnus sõjaväe paraadi vaatamas. võinoh, mina suurt midagi ei näinud, lühike on ju nii tore olla.
ikkagist oli pärnus tore, käisime ühest pargist teise ja pulli pärast käisime isegi ühest kirikust läbi ja siis lõpuks maandusime kohvikus.
bussijaamas oli ka tore, jutukad pärnu inimesed. või siis inimene, tuli, küsis "jou hevikad, teil suitsu on?" ja jäigi juttu rääkima, väga lahe tüüp oli. tgelt tuli välja, et tal oli endalgi suitsu, aga tahtis kõigest juttu rääkida.
igatahes, ma usun, et see bussisõit pärnust tallinnasse oli mu elu ilusaim bussisõit.
üleüldse, viimased 2 päeva, reede ja laupäev siis on olnud maruilusad.
teglt lausa viimane nädal on olnud imeline.
ma ei tea, kas oleks üleliigne öelda, et ma armunud olen?
ma ei tea.

aga vahel on tõesti tunne, et elu on ilus. (tsitaat on teglt ühe no99 uue näidendi pealkiri)

2 comments:

Anonymous said...

hea jah ,et pärnus inimesi ikka on :D
oli meeldiv teilt suitsu küsida..ja pärast mõnele teist topelt tagasi anda :D

Kertu said...

teglt ma eriti ei tee suitsu, ainult natukene.
minu arust ei andnud sa väga emo mõõtu välja. ja punkar ka päris sel hetkel ei olnud.