Saturday, February 2, 2008

veel üks ilus päev.

mu aknast paistis sisse päike, kui ma ärkasin. ja siis enam täna päikest ei paistnud, võinoh, mitte õues.
aga see polegi teglt väga oluline.
teglt ma ärkasin üles selle peale, et vanaema helistas, mul nagu mingi alateadvuse mälu ütleb seda, kuigi ma ei mäleta, mida ta rääkis ja miks ta helistas ja mida ma talle vastasin.
teise asjana kohe helistasin jakobile, me leppisime eelmine õhtu niimoodi kokku, ta pidi keilasse tulema, aga kuna ta oli just haige olnud ja kuna me eile selle veini kinni pistsime, siis polnud ta ema selle mõttega eriti nõus. seega võtsin ma seekord jälle padisetee jalge alla. võinoh, läksin bussile.
ennem seda pidin muidugi istuma hommikusöögilauas oma vanematega, kellega ma tülitsesin. põhjus siis selles, et minu harv kooliskäimine ja väikene õllejoomine pidi neile linnarahva silmis häbi tegema. jumal küll! ja muu neid ei huvitagi, kõige tähtsam on nende maine. ma isegi ei viitsinud nendega vaielda, loll argument, aga vihale ajas küll. õnneks oli mul nagunii vaja ruttu bussile hakata minema.
jaks mängis parajasti arvutimänge, kui ma jõudsin.
rääkisime jällegi igast asjadest, tegime kohvi, teed... noh, mina enam kohvi ei joo ju. suitsu ka. mõnus oli.
mängisime mõned mängud doominot, ma kaotasin kõik.
kuulasime muusikat, olime niisama kaisus, suudlesime, aeg möödus päris kiirelt.
umbes viie ajal oli jaksi ema kodus, me saime hea õnne peale mõlemad jälle riided õigeks ajaks selga ja läksime uksele vastu.
jaksi ema käis šoppamas ja näitas siis meile kõike seda, mida ta ostis. lambi, kingad, seeliku, pluusi ja saapad.
siis tegime süüa, pelmeene.
söödud, vaatasime filmi. seekord siis "superbad", mis osutus väga kummaliseks filmiks. noh, alguses paistis sellise tavalise noortekomöödiana, kus on mingid nohikud, kes hullult tahavad keppi saada ja siis terve filmi nad sebivad mingeid tüdrukuid, kuid film osutus hoopis millegiks muuks. igatahes, lahe film oli.
natuke aega sai veel juttu rääkida, kuni me bussi läksime püüdma. ausaltöeldes ei tahtnud ma sugugi koju tulla, eriti veel peale hommikust juhtumit.
aga ma tulin ikkagi. isegi saunas käisin.
ma arvan, et ma peaks joonistama, oma näo konkurss on siiski tulemas.

evaga lähen homme linna. jakob tuleb esmaspäeval kooli taas.

No comments: