Sunday, February 3, 2008

kannapööre mu elus.

nüüdsest ütlen "ei!" alkoholile. ja nii ongi, ma loodan, et ma saan hakkama.
rasmuse juures käisin täna. eva oli ka seal ja oli jäänud eilsest veel umbes natuke viina, selle jõime ära. ma sain umbes 2 pitsi. siis harjutasime Oma Näoks laule, valisime teiseks lauluks muide system of a down - lonely day. see mõte tuli sellest, kui me olime kõik kööki kogunenud - mina, peeter (rasmuse isa), eva ja rasmus ja kitarr ja ma hakkasin lihtsalt lonely dayd tinistama.
edasi tuli kalev küll, see on peetri sõber ja ta tõi hõõgveini, millest sai minu jaoks põrgujook, sest et ma jõin seda umbes 4 klaasi ära, kuigi see ilgem sitt oli. siis esitasime veel oma laule rasmusega ja laulsime veel, päris tore oli.
enivei tuli mul sellest hõõgveinist suht väsimus peale ja ma jäin magama ja põõnasin umbes tunnikese. selleks ajaks oli janno kohale jõudnud ja kalev ja peeter läksid säästu õlle ja viina järgi.
kui nad tagasi jõudsid passisin veel natuke seal ja hakkasin ka koju tulema.
papsil oli täna vist sünnipäev vol. 2.
ma ei tea.
vässu olen.
joonistasin inimesi edasi. martinist peaks ka pildi tegema ja endast võiks ka teha.

No comments: