Thursday, January 31, 2008

elu on nagu malemäng.

sa pead alati mõtlema ette mitu käiku, nii enda kui ka partneri. või siis teiste inimeste. me oleme rasmusega juba kaks päeva tundide ajal minu telefonist malet mänginud, ma olen enamasti pähe saand, aga vähemalt on temaga hea malet mängida, kuna me kumbki ei oska väga seda mängu ega mõtle väga palju ette. kabe oleks normaalsem, rasmus üritaski tõmmata seda oma telefoni, aga tõmbas kogemata kabe ühele mängijale.
ja ma mõtlen, mõtlen päris tihti isegi.
tuleb tõdeda, et ma pole siia jõudnud kirjutama juba mitu päeva, kiire on.
minu isal on täna sünnipäev, ta saab 40. ja sünnipäevaks sai ta perepildi, kus mind polnud peal. ja minu nime polnud ka märgitud. nojah, mis seal ikka.
ma olen koolis olnud viimasel ajal väga protestiv, aga ma olen ikkagi koolis käinud.
härri hakkab pinda viskama, eile ei lubanud mul rasmuse kõrval istuda ja täna ka ei lubanud. ja ma sain nii vihaseks, et hakkasin ajalugu õppima ja lahkusin üldse omavoliliselt.
teglt on jakob haigeks jäänud, homme ei tule ka vist kooli, tal on bronhiit. homme lähen külla talle. vahepeal olen helistanud talle ka, mingi kokku vist nende kolme päeva jooksul 2 tundi.
teisipäeval käisin teatris, võinoh.. käisime, kirjanduse lisakursusega. no99 ehk tõotas head tükki, aga suht igavaks läks lõpus. käisime GEP'i vaatamas, mis on üldse väga kiidetud tükk, aga mul oli teise vaatuse ajal tunne, et kui keegi veel ütleb midagi iibe või eestluse teemal, siis ma kärvan sinnasamma, kuigi ma olen teglt ise ka suht patrioot ja seda meelt, aga küll on ikkagi küll. esimene vaatus oli täitsa enamvähem päris hea.
enne tallinnasse sõitmist tegime vana perra taga väiksed õlled ka rasmuse ja jannoga. siis janno läks koju ja tuli eva ja me sõitsime linna. eva vedas meid virru ka. teglt me oleks rasmusega vist meelsamini kohe no99 üles otsinud, aga ootasime siiski eva ära.
siis jõudsin koju, läksin msni ja sain magama umbes kella ühe ajal, seega ma olin kolmapäeva hommikul päris väsinud ja magasin mingi kaks esimest tundi.
siis tegin mates tööd, alles eesti keeles sai malet mängida ja härri tunnis ka, ta sai päris vihaseks.
koor oli kohe pärast tunde, see oli hea. me ju esineme teisipäeval. kõigil teistel on 6 tundi, minul on 4. jee.
koju läksin, uni oli, vist isegi magasin. kaka ilm oli ka. jaksiga rääkisin telefoni teel.
üritasin jaamast suitsu ka osta, aga ei müüdud, isegi mitte seal vanas heas putkas, kus muidu alati müüakse.
lonkisin siis bändikasse, kohe tuli tuluke silma. võtsime uue loo, minu soovil, rape me - nirvana.
ja pärast läksime protteni alla õlut võtma.
täna lähevad ka teised õlut võtma ja mina ei saa, pean isa sünnipäeval olema. samas, vbl saan ka, ma ei tea.. oleneb, kas ma pääsen siit või mitte. ilmselt vist mitte.
pärast kooli tsillisin evaga, ostsime jaamast suitsu, teglt lasime parmul osta. siis läksime tema vanaema juurde ja sõime konserve, muud polnud. viljakohvi jõime ka, mingi kakaod ja piima ja igast junni segasime veel sisse, et päris hea asi tuli.
siis läksime metsa, rasmus tuli ka ja neeger leidis ka meid sealt. rasmus oli koeraga välja tulnud, siis viis koera ära ja me läksime eva vanaema juurde (rasmus ei tulnud, ta läks koera viima)
mingit seepi vahtisime, siis ma läksin koju.
oi, kuidas tahaks välja. rasmus isegi helistas ja küsis juba, kas ma ikka saan või ei saa. vist mitte.
kurb, aga noh, saab ikka üle.

No comments: