Wednesday, January 2, 2008

vastus suure ringi küsimusele.

ei.
täna oli alkoholivaba päev, jess!
teglt sõitsid rasmus ja eva vormsile ära ja garaaži ei saanud minna. kuradi ****kotid.
teglt ma käisin endale teksapükse ostmas nagu lubatud ja otseloomulikult tegin ma seda üksi, sest et šoppamine on nõme ja mida kiiremini see tehtud saab, seda parem, seega pole vaja teisi inimesi kaasa tolknema. niisiis, kõigepealt läksin kristiinesse, vaatasin, jess, terranovas on allahindlus, läksin kohe mingi allahinnatud kauba juurde, vaatasin esimesed normaalsed teksad, proovisin ka ja ostsin ära. töö võit.
see tehtud sõitsin trolliga korra humanasse ka, äkki saab mõne kampsuni või muidu ägeda asja. seekord siis kampsuni. jällegi, töö võit.
siis mõtlesin, et tahaks suitsu ka ja sõitsin balti jaama, aga suitsu osta kahjuks ei saanud, kinni olid mu putkad. noh, ei ostnud siis, kurb aga pidulik.
sõitsin keila, käisin raamatukogus. me peame hamletit lugema ja siis raamatukogus on mingid uuendused ka, ma pidin 15 krooni maksma, et endale saada elektrooniline lugejapilet. seega, nüüd ma ei saagi suitsu osta.
võtsin raamatukogust veel kivirähu mingi raamatu, "liblikas" oli vist.. aga hamlet oli igav, ma kodus natuke lugesin seda ja jäin magama.
üles ärkasin selle peale, et janno helistas. siis läksime õue, martin tuli ka. kohutavalt külm oli. kerlile helistasime ka, aga ta ei tahtnud meiega välja tulla, kohe üldse mitte. siis läksime talle ukse taha, sest et muud meil nagunii eriti teha polnud, ei tarka ega lolli. aga ukse peale keeldus ta ka tulemast.
läksime siis sanna ukse taha, ta tuli vähemalt ukse peale, aga ka meiega välja ei tulnud. kurat, me oleme ikka nii ebapopulaarsed.
siis kõndisime jaama poole ja mõtlesime, keda me veel teame. tuli välja, et suht sitt seis või nii.
umbes mõnda aega passisime veel, aga külm tegi ka oma töö ja läksime kõik koju.
homme läheb janno valka, ma lähen bowlingusse mingi sel puhul, et ma kunagi suve alguses mingi fotokonkursi kinni panin, noortekas või mina ka ei tea, mis asi teeb välja. martini võtan ka kaasa ja vbl tuleb jaks ka, kui ta nii pulber poleks ja telefoni vastu võtaks või msni tuleks või savi kuidas laseks endaga kommunikeeruda.
vanduma võtab kohe.
aga ei, vahet pole.
ma kuulan praegu teglt nirvanat, loo nimi on junkyard. see bänd.. see.. ma ei tea, kurt cobain oli geenius, piinatud ja põhjakäind, ent siiski, geenius.
tsau pällid, olge siis mu sõbrad.

No comments: