Saturday, January 5, 2008

kollane kollane maailm

ma söön praegu jäätist. mmm... õues on niii külm, bussi pealt tulles ma pidin tõesõna ära külmuma.
eniveis, jaksi pool käisin täna, filme vaatasime. jaksi ema andis meile süüa ka. kõigepealt vaatasime "she's the man" ja siis "american pie"d. üldiselt oli mõnus õhtu täis nalja ja naeru.
umbes kolmeni olin kodus, lugesin hamletit ja vaatasin, et kui ma iga päev loen ühe vaatuse, siis ma saan selle õigeks ajaks läbi ka.
mingi kolme ajal läksin välja, eva tuli ka. istusime gnoomis, siis läksime suitsule. sel ajal mul veel külm polnudki, eva ainult lõdises.
tahtsin luigest nätsu osta ja avastasin, et ma olin raha koju unustanud. esimene mõte, oli et hääletan siis padisele, aga keegi ei paistnud eriti sellest huvitatud olevat. see tähendab, et ükski auto ei võtnud peale. üldiselt ei jäänud siis muud üle, kui käia korra eva juurest läbi. ta ema laenas mulle raha. tagasisõidu eest maksis jaks õnneks.
üldiselt oli täiesti meeletu tuul, jube.
tegin endast just selle south parki kangelase, selline sünge ja must tuli. siil sonicu tegin ka.
ja seda mis-kuulususe-moodi-sa-välja-näed asja proovisin ka umbes 6 pildiga, aga mitte ükski ei töödanud, ma pole kellegi nägu. proovisin rasmuse pildiga ka, kõik vasted tulid naised, ja ta on siis naisenägu.
saunas käisin ka täna. mõnus oli.
praegu kuulan sõpruse puiestee - kollane kollane maailm
mu lemmiklugu. ongi kollane kollane maailm, nii ilus ju.

1 comment:

Piret said...

kertu, ma mäletan veel seda aega, kui sa olid TÄIESTI suitsuvastane :D