Sunday, January 27, 2008

"fuhh, siin on õllehais!"

kohe näha, et ma midagi tarka pole teinud, et ma täna juba mingi teist korda kirjutan.
umbes neljast läksin välja, sain martini ja jannoga kokku, passisime jaamas, kuni maarja ja siksten mööda läksid, siis lasime neil endale õlle ja mulle suitsu osta.
seekord ainult 6 õlut siis ja vana perra lõppu. ei viitsinud kirikuaeda komberdama hakata, sest et eva ja rasmus pidid ka tulema ja nad suht tulidki, ainult et nad lahkusid ka 10 minuti pärast.
me jõime edasi, siis hakkas külm ja me läksime jaama poodi sooja, aga kaua sa ikka poes istud, teine peatus oli park ja seal kergendasime mu kotti jälle kahe õlle võrra ning mõtlesime siis minna minu poole, sest et suht külm oli.
kiiresti kergesti pudelite kolinal kotis läksime üles minu tuppa ja avasime viimased õlled.
siis hakkas mölamaffia taas pihta, janno ja martin mõlemad olid leidnud endale ühed raamatud minu toast ja siis nad lugesid neid niimoodi vaheldumisi tsitaatidena, päris naljakas oli isegi vahepeal.
siis helistas jaks ka vahepeal. see oli tore, ta oli päev kodus passinud ja siis tal hakkas väga igav lõpuks. just nüüd rääkisime msnis ka, aga tal oli mingi jama arvutiga ja siis ta läks.
vahepeal mamps kommenteeris ka, et siin on ikka väga rõve õllehais. ma ise ei tunne seda, aga täitsa võimalik, et on.
ja kreisiraadio saadet ma ei näinudki täna, see on kurb, aga samas, savi ka.
mul on tsuti uni, ma kardan.
homme hommikul gnoomi ka, informaatikasse ei lähe, ei taha, ei julge.

No comments: