Sunday, January 6, 2008

mul on uni.

ja kell on alles nii vähe. kõht valutab ja veel sada häda.
igast sündmusi on tulemas.
näiteks juba 8. jaanuaril lähen ma tallinnasse, mingi fotograafide jama on, mingi tänamine või umbes midagi sellist, kuna ma käisin vahepeal ükskord saku suurhallis orbude jõulupidu pildistamas.
siis kohe 9. jaanuar on abiturientide balli korraldajate koosolek.
ja 19. jaanuar on reggea baaris MOSH/DEATH või mingi selline asi, sinna lähme ka jaksiga.
siis 25. jaanuar on abiturientide ball, sinna ka ikka.
ja siis ma sain veel tööd fotograafina. mingi lastekaitsepäeval on mingi asi ja siis pidi augustis ka olema üks projekt.
aga see selleks.

ma magasin täna kella 12-ni. tuba oli kole külm, siis põõnasin veel. siis anti mulle süüa ja ma passisin veel msnis ja läksin eva poole. teglt ennem läksin käisin rõõmust läbi, ostsin uue juuksevärvi, musta, sest et see hakkas juba siniseks liiga kuluma. siis eva juures värvisingi üle.
läksime õue ka, ostsime suitsu. võinoh, mina ostsin. camelit ikka, meeldima hakkas.
siis tuli rasmus ka ja meil hakkas külm, võtsime vastu otsuse minu poole minna. martin tuli ka.
me siis mõnda aega olime minu pool. ma andsin rasmusele ühe paki kohvi ka, kuna ma ise ei joo seda enam, maole hakkab. ta viib vanaemale selle.
siis läksime eva poole, ma lugesin jälle kõik majas leiduvad horoskoobid läbi. saast.
saapalukud läksid ka läbi, nüüdsest pean hakkama kasutama seda nööride süsteemi seal.
oma välgumihkli pimpisin ka ära, aga nüüd on jälle endine. ma mingi küünelaki ja markeritega ässasin, pärast võtsin maha ka, kollane on ilus värv.

vennaskonda kuulan.

1 comment:

Piret said...

oh, Raul esineb seal 19.jaanuar oma bändiga :D