Thursday, January 17, 2008

liiv ja savi ehk kolmapäev ja neljapäev.

jee, tere. ma olen jälle kodus ja peaaegu, et tervise juures ja pruunide juustega.
no mis teha, pidid jääma mustad aga jäid pruunid. suht normaalne pruun vähemalt, mida sa ikka 7-krooniselt juuksevärvilt ootad.
ma ei käinud täna hispaania keeles, käisin hoopis mingil erki suht pedel koosolekul, eva ja rasmus olid ka ja me läksime sealt suht pea ära. vähemalt nägid inimesed, et meid pole tõesti mõtet juhatusse panna (mida oligi tarvis tõestada).
terve tänase ja eilse päeva käisime igas vahetunnis jaksi ja martiniga suitsul õues.
eile kui meil härri tund oli ja jaks ja martin ka olid sinna tulnud, siis tuli tassokas (klassijuhataja), märkas jaksi ja viis ta minema. ma pidin üksi istuma, martinit ta vist ei märganud.
igatahes, tänasesse härri tundi nad enam ei tulnud. täna ma hoopis vaidlesin härriga, mingi pool tundi ja tgelt oleks veel vaielnud, aga ma ei viitsi nii palju inglise keeles mõelda, eesti keeles oleksin terve tunni igga vaielnud. ma lihtsalt ei suuda olla, kui mulle mingit paska aetakse.
teemaks oli mingi inimese hing või midagi sellist...
eile hommikul ostsime jaksiga ballipiletid ka ära, saime kahe peale ühe kutse, mis ei erinenud mitte üldsegi üheinimese kutsest. aga loodetavasti saab ikka sisse sellega.
eile pärast kooli oli mul koorini mingi tund aega aega (teglt oli 2 tundi, aga ma sain selle alles hiljem teada). istusin, magasin teisel korrusel koolis pingi peal, siis lõppesid jaksil tunnid ja me mõtlesime, et läheks nüüd koori, aga oli veel tund aega vaja oodata. istusime siis teisel, vahepeal käisime suitsul ja sõime võileibu.
meil on mingi isamaalised laulud hollandlastele esitamiseks. ja aprillis lähme rootsi. seda ma ootan.
pärast koori läksin fotosse, jõudsin küll varem, aga siis aitasin maretil stuudiot üles panna ehk kleepisin mingi lina seina peale ja panin prožed valmis. sain ennast suht targana tunda, sest et ma olin eile fotos koos algajate grupiga ja pidin modell olema.
kuueks läksin bändi ka siis, suht palju pidi karjuma ja väsitas ära ja hääl läks ka ära ja ma pidin peaaegu kokku kukkuma. mõtlesime siis muidugi jälle, et peaks vist uusi lugusid hankima, noh... me oleme seda mingi novembrist saadik mõelnud.
eva ja kerli läksid pärast rasmuse poole vesikat tegema, ma ei viitsinud, liiga vässu olin, siis läksin koju ka. kergelt tunne oli, et haigeks jään kohe.
hommikul oligi hääl totaalselt ära.
eva rääkis kohe hommikul koolis, et ta ei läinudki ööseks koju, hulkus poole kaheni öösel ringi ja läks siis janno poole. miskipärast oli ta janno peale täna hommikul küll pahane...
kõik vahetunnid veetsime õues, nagu ma juba märkisin, ainult esimene vahetund käisime evaga arsti juures mõõtmas-kaalumas, sinna suitshaisudega ikka ei läheks ju. ma pole ikkagi kasvanud.
ja vererõhk on korras. juhhei.
martin käis juuksuris ka täna, me käisime eva ja rasmusega vaatamas. kohe kahju oli vaadata, vend näeb nii imelik nüüd välja. ennem olid nii nunnud lokid, nüüd on mingi.. ma ei teagi.
ma saan harry potteri peagi läbi. jess.

okei, olge siis.
mul on liiv ja sul on savi.

No comments: