Tuesday, January 15, 2008

iialgi ei väsi vist pihku peksmast sinu käsi.

et jahm, oli tore päev.
ma lähen pesen kohe juuksevärvi välja, see oli mingi 7-kroonine ja looduslik ja haiseb väga imelikult ja seda pidi 2 tundi peas hoidma. aga eks ma nüüd näen, mis saab.
näitekas käisin ka täna, teemaks olid emotsioonid ja ma panin kõige paremini tuima, siis kui oli see asi, et ei võinud naerma hakata. kõik teised juba ammu lõkerdasid, aga ma panin ikka tuima. teglt ma ei saa lihtsalt naljast aru ja olen muidu joobanõi. aga vahet pole see.
ma käisin ujumas ka täna, jube oli, aga ära käisin. ja siis jaks ja martin käisid meiega isegi suitsul ja tulid meile harry tundi. harry on üks hollandlane, kes iga aasta tuleb meie kooli 10. klassi õpetama mingi kolmeks nädalaks. inglise keeles räägib ja nii ja õpetab meile eetikat ja mingit paska.
ma istusin seal siis jaksiga, kes oli meil täna jaana nime all ja martin oli kati. (need inimesed puudusid)
keemias istusin ma taas rasmuse kõrval ja meid ähvardati taas tsiviillahutusega, mis oli kurb. aga seekord ei tehtud teoks. õnneks.
ja muud eriti polnudki täna.
ma lähen pesen nüüd.

elu on till ju.

No comments: