Saturday, January 26, 2008

let's fuck.

ma olen koju jõudnud ja mul on natukene paha olla. hästi natukene, teglt ei peaks olema eriti.
suitsu ma täna osta ei saanud, aga rasmuse pool käisin ja jaks tuli ka keilasse. umbes kahe ajal läksin juba kodunt välja, jaamas mõtlesin suitsu osta, aga ainus putka, kust vabalt kätte saab oli ümber piiratud falkidega, seega ma läksin kurvalt edasi viitsimata parmude peale aega raisata.
ma jõudsin just parasjagu rasmuse maja juurde, kui tema, ta isa ja villem (koer) uksest välja tulid. läksime siis hetkeks garaaži kuni me otsustasime minna tuppa laulu harjutama, umbes 2 korda laulsime laulu läbi, siis pidin mina minema hakkama, sest et ma tahtsin jaksile bussi peale vastu minna. rasmus mõtles, et tuleb ka, aga ta vanaemal helises just lauatelefon ja siis rasmus pidi ootama kuni ta vanaema telefoniga räägib, seega ma läksin üksi.
ta oli juba varem jõudnud ja apteeki nohutablette ostma läinud, ma istusin kirikuaia peal ja pildistasin kuna päike paistis.
jalutasime. nii oma päris mitu kilomeetrit. mööda teed kuni muuseumini, sealt üle silla viinakast mööda, üle raudtee, keva tagant maanteele ja siis keva juurest üle silla ja mööda tallinna maanteed rasmusele vastu, kes tuli kiriku juurest.
siis rehkendasime rahadega, et mitu õlut me osta saame, tuli välja et 3 nelipakki ehk 12 õlut. ma ise andsin 25 krooni, rasmus andis vist kõige rohkem. ja läksime jaama. algne mõte oli luike minna, aga kuna luiges on kallis, siis saatsime jaksi lihtsalt jaama poodi õlle ostma, täitsa ilusti sai õlled kätte. ja hakkasime taas jõepargi poole sammuma, selle puust silla poole, mis muuseumi juures on. umbes viieks olime seal. ja hakkasime võtma.
oma päris mitu tundi olime seal, 3 tundi vist, sest et jaksil läks pool üheksa buss.
igatahes, nalja sai ja jutuks tuli ka päris mitu teemat. vahepeal helistas eva ka, ta on rakveres ju.
kutsusime janno ja katariina ka ja selleks ajaks, kui nemad ka jõudsid hakkas mul päris paha juba. (ma ropsisin jõkke, piinlik on natuke)aga üldiselt oli kõik korras.
väga-väga külm oli, aga jaks hoidis mul suht kogu aja ümbert kinni, seega oli hea olla. ka terve tee silla juurest bussipeatusesse.
peale seda läksin koju, sauna ja nüüd maandusin siia. natuke uni on.
mmnjah.

No comments: