Tuesday, January 1, 2008

maagia ja muinasjutt.

kõik see tuleb enne ruttu kirja panna, kui meelest ära läheb.
alustama peaks vist kuskilt sealt, et umbes kella kuue ajal, 31. detsembril ma läksin rasmuse poole garaaži, seal oli veel rasmus, eva ja rasmuse isa, eriti kaua ei jõudnudki olla seal, kui läksime gunnarile ehk kunnile ehk squamatale ehk kameeleonile vastu, kes on rasmuse isa onupoeg. poole tee peal tuli martin ka vastu, siis läksime veel jaama poodi juua ostma. võtsime mingi 2 nelipakki rocki, punase veini ja mulle ühe d-lighti, selle ma võtsin teglt suht niisama proovimiseks. teglt täitsa maitsev asi oli. edasi sealt jaamast rasmus ja eva meiega ei tulnud, sest et eva pidi minema koju sööma. meie aga läksime garaaži.
võtsime oma kohad kenasti sisse ja hakkasime õlut võtma. veel oli meil 2 šampust, ühe neist tõi martin ja teine oli vist rasmuse isa ostetud. selle martini oma reserveerisime keskale minekuks.
kerli tuli ka vahepeal.
üldiselt nalja sai, millist täpselt, ei mäleta. aga aeg oli kvaliteetaeg.
umbes poole kaheteistaeg hakkasime suure hurraa ja tupsukalli saatel keskale minema, võtsime kõik niimoodi käed ümber kaela ritta nii viiekesi, mina, rasmus, eva, martin, kerli. ma täpselt jällegi ei mäleta, mis järjekorras, aga see polegi oluline. kunn ja rasmuse isa tulid natuke tagapool.
suht kohe, kui kohale jõudsime korkisime šampuse ka lahti. ...ja jõime ära ka.

JA TA TULIGI! paukudes, kallistustes, naerdes, šampuses, sõprades. ja see oli suhteliselt maagiline. ma ei tea, mis oli selles nii erilist, et aasta vahetus, aga kõik see möll ümberringi ja ise selle sees, see tekitab kuidagi sellise mõnusa tunde, seest soojendava. otsisime veel tuttavaid ja tegime kõigile kalli, alguses trallisin rasmusega seal ringi, pärast martiniga. ja neid kallistusi tuli päris mõnuga.
siis lasime ise ka veel mõned paugukad õhku, mis rasmuse isa oli ostnud ja hakkasime minu poole minema, sest et mul oli kinnisidee, et ma pean saama õnnetina valada. rasmuse paps läks siis oma teed, kuskile naise juurde. meie pidime veel mõnda aega kerlit ootama, enne kui keskalt tulema saime, aga nii me läksimegi. mina, kerli, martin, rasmus, eva ja kunn. umbes veerand kaheks jõudsime kohale ka ja saime kõik tina ka valada. täiskarsklased, nagu mu vanemad on, pakkusid nad meile alkoholivaba šampust ka.
esimest korda elus valasin ma endale tilgakujulised õnned. üks neist oli kalakujuline, siis oli veel külgkorviga mootorratas ja kajakk. + veel igast ebamäärase kujuga jubinad.
natuke aega istusime veel minu pool, siis läksime garaaži tagasi, kerli läks koju.
ja garaažis hakkasime siis jooma. korkisime teise šampuse ka lahti, mille ma suht üksi ära jõin. eva keeras end magama ja teised ehk kunn, martin ja rasmus jõid õlut.
palju kitarrimängu, nalja ja ka tarka juttu. puhusime kunni alkomeetrisse ka. kunnil oli stabiilselt umbes kuhugi 4 promilli tuuri, rasmusel kuskil 2-3 kanti ja martinil mingi 2 promilli. mina olin see imelik, kellel pähe ei hakka ja isegi peale tervet pudelit šampust ei näidand alkomeeter üle 0,9 promilli.
siis tegime soenguid. me leidsime garaažikapist ühe juuksevahu, millega ma varem olen ka rasmusele soenguid teinud. kõigepealt tegin martinile igast väga imelikke asju pähe ja hiljem punusid rasmus ja martin mulle patse pähe, mis nägid suht kummalised välja. arutasin kohe peast ära.
umbes 6 või midagi sellist ajal läksid rasmus ja eva tuppa magama, me jäime kunni ja martiniga veel sinna istuma ja mulisema.
aga uni tegi ka oma töö ja umbes 8 ajal hakkasime ka meie astuma. oli suhtkoht külm, lumi tuli ju maha spetsiaalselt aastavahetuse jaoks ja jäigi. peale selle oli uni.
ja ma olin õnnelik, ikka mõnuga.
aasta, mis on nii hästi alanud ei saa tulla halb. siiski, ptüi, ptüi, ptüi.
mingi 11 ajal, kui ma magasin oma kvaliteetund helistas rasmuse isa ja rääkis midagi, mida, ma ei mäleta, uni oli.
kahe ajal kutsus mamps sööma ja magamisel oligi kriips peal. siis tegi ta veel aasta kokkuvõtte ja kõiges hoolimata leian ma, et 2007 oli puhas klassika ja kvaliteet.
natuke aega istusin msnis, siis helistasin rasmusele ja ajasin ta garaaži liikvele. ta parandas puhuri ära, et me enam ei kõrvetaks pistikuid läbi. siis helistas janno ja kutsus meid endale jaama vastu. aega oli meil sitaks, seega tegime väikest vaatlust, kas suitsu saaks osta kuskilt. sai. ostsin, ise. rasmusele. 2 pakki tumesinist LM'i. siis tõime eva ka ära, kes kodus magas veel.
tegime vana perooni lõpus suitsu ja kell ligines kuuele, martin tuli ka ja janno samuti.
tee viis garaaži. janno jutustas meile ka oma võimsast aastavahetusest, millest ta päris kaineks polnud veel saanud.
mõne aja pärast saabusid garaazi ka kunn ja rasmuse isa, võtsid janno kaasa ja läksid poodi alko järele. me läksime eva, rasmuse ja martiniga tuppa teed jooma. ma suutsin endal veel noaga kahele sõrmele sisse ka lõigata.
teed joodud, läksime garaaži tagasi, kunn, rasmuse isa ja janno olid ka tagasi.
siis jõime ära ka selle punase veini, mis oli jäänud joomata eelmisest õhtust.
umbes üheksa ajal läks eva minema, jäime veel istuma. rääkisime jällegi suht kõigest.
umbes 00 ajal läksime me jannoga ka minema, teised jäid veel sinna.
janno magas muidu vahepeal oma aastavahetust ka välja, see oli päris nunnu vaatepilt.
homme lähen endale teksapükse ostma, rasmus ja eva lähevad vormsile.
ja jälle olen ebamääraselt õnnelik. see on sõpradest.
kuulan muidu praegu JMKE - medal

No comments: