Thursday, January 24, 2008

see on imekaunis maailm...

ja trellideks on noodid tal ees.

tõnis mägi on lahe mees, me laulame isegi kooriga tema "palvet" hollandlastele. ja mälestus laulupeost on samuti kuldne.
aga mitte sellest ei tulnud ma täna rääkima, ei... tuleb leppida minu igapäevaeluga, mida ma eile ei jõudnud siia kirja panna, kuna jõudsin natuke hilja koju (mitte väga)
eile meil oligi koor ja laulame seekord selliseid isamaalisi ja laulupeolisi laule, kuna me lähme ikkagi aprillis rootsi ja ... piduuu! umbes nii. aga need laulud, mis me laulame meeldivad mulle kõige rohkem üldse neist lauludest, mida me kooriga oleme laulnud. näiteks nagu "isamaa ilu hoieldes" ja "palve"
enne koori ootasin nagu eelminegi kolmapäev 45 minutit teisel korrusel jaksi ainult et seekord ei pidanud ma üksi ootama, sandra oli ka seal koori ootamas ja me rääkisime igast asjadest.
siis hakkas koor ka ja kui see lõppes oli filmini veel umbes 50 minutit aega, natuke passisime jaksiga veel koolis, siis hakkasime kultuurimaja poole minema. ma käisin raamatukogust ka läbi, võtsin "fausti" ka endale, sest et ma pean selle läbi lugema mingiks ajaks.
natu aega ootasime veel, siis tuli martin ka. me saime filmile päris head kohad. veel jälgisime, kuidas mammu ja ergo tulid filmile... suht haaahaaa emotsiooniga vaatasime neid, aga vahet pole teglt.
eva ja rasmus tulid ka ja janno ka, aga ta istus meist täiesti eraldi.
igatahes, piletid sai ilusti-kenast maha müüdud, martin sai veel viimase.
film ise oli päris fucked up. üks kehvem eesti filmidest, mida ma näinud olen. päris pikka aega ei saanud üldse aru, mis seal toimus ja nii rääkimata siis sellest, kuidas seal sataniste kujutati ja poindile ei saanud ka hästi pihta. ikkagist oli suht tore, tuleb nentida.
peale filmi läksime noortekasse, meil pidi ju bändiproov hakkama. jaks ja martin tulid ka meiega seekord ja mõne aja jooksul tuli kerli ka.
aga neeger on molu ja tuli meie bändist ära, samas, ta oli paras sitakott ka. ehk siis...

SINA, KUI SA SEDA LOED JA KUI SA OLED TRUMMAR HELISTA 58162989 KOHE! TELEFON AVATUD 24/7. SOBIVAD KA VASTAMATA KÕNED, KUI SA OLED ROTT JA KUI SUL KREDA POLE.

niisiis, ma loodan, et mu telefon läheb nüüd kõnedest punaseks ja heliseb vahetpidamata.
teglt nagu... praegu on plaanis jaks välja õpetada ja trumme panna mängima, ta natuke proovis ka, pisut lootust on, samas me proovisime teda lauljaks ka ja selleks sobis ta veel paremini. hea tugev ja madal hääl.
aga suht loru proov tuli välja, vähemalt sai nalja ja mitte vähe.
pärast läksime jaama, ostsime mõned õlled ja läksime martini, janno ja jaksiga vana perra taha jooma, kerli ja eva läksid kuskile neegrit sõimama ja rasmus läks koju korraks. üldiselt tulid nad ka suht varsti ja kerlil ja eval oli neeger ka kaasas, kes hoidis väga suure häbiga eemale. (ja paras talle)
jaksil läks pool üheksa buss, seega me martini ja jannoga saatsime ta sinna ära.
tänane päev hakkas kirjanduse lisakursusega, kus me rasmusega jälle möliseda saime ja peame nüüd järgmiseks nädalaks kirjutama väljamäele, miks meile ta tund ei meeldi.
siis oli meil eva ja kerliga vaba tund, kuna keegi polnud nõus meile kehkat andma sellel ajal ja me läksime jaama, me olime jaksile paki suitsu võlgu, kuna ta koguaeg annab meile, kui meil pole.
teda ennast täna koolis polnudki, tal oli hommikul peavalu.
siis olid meil mingid mädand tunnid veel näiteks nagu härri tund, kus me seekord kohe eriti rasmusega temaga vaidlesime, sest et ta ajas mingit paska auradest.
ja siis ütles, et minul ja rasmusel pole aurat, sest et me ei püsi piisavalt paigal. üldiselt, me vaidlesime temaga väga palju.
kogu see aurade jama.. no jumal küll, mingi parapsühholoogia, ta ütleb, et see on teadus!
kehalises me täna evaga ei käinud, ei viitsinud.
ma käisin vahepeal siis kodus, sõin, siis nägin, et avoni pakk oli kohale jõudnud, ma sain endale lõpuks ometi ripsmetušši. polnud sellist asja juba iidamast-aadamast kasutanud.
kataloog tuli ka, ühe võtsin sealt kohe evale ära. siis läksingi eva juurde, rasmus oli ka seal ja me läksime kelgutama. võinoh.. kelku meil polnud.
tegime siis lumememme, sellise suht nilbe.
igasuguste sootunnustega. alguses ma tegin talle sellise ilusa väikese vitukese, aga siis pärast tuli martin ja lõi sinna sellise paraja sahtli alla. nibud tegime ka talle ja panime tühja suitsupaki kätte ja ühe koni suhu. ilus lumememm tuli igatahes, ma isegi jäädvustasin selle.
martin tõi meile rummikooki ka, väga hea oli.
siis käisime jaamas ära, rasmus ostis endale uue paki suitsu ja me läksime taas männiku poole. me evaga veeretasime endeid mäest alla ka ja karjusime nii, et vähe pole. vääääägaaaa lõbus oli.
siis me ei viitsinud enam õues olla ja läksime kõik koju.
ma pean täna veel pea ära pesema, homse balli puhuks. mamps teeb mulle meigi ka ja üldse, jee.

Ühel õhtul linnatänavail,
kaht igavlevat noormeest näha võis.
Neil terve päev nii vahva olnud ees,
nüüd suured teod on jälle ootamas ees.

See on jõud, mis raputab sind,
võtab hinge, haarab südamest mind.
See on imekaunis maailm
ja trellideks on noodid tal ees.

...

tõnis mägi - tänavamoosekandid

No comments: