Friday, January 25, 2008

ärevus

on minu sees.
mõne tunni pärast hakkab ball ja kahe tunni pärast umbes jõuab jakob siia.
ma tulin just koolist ja üldiselt on harjumatu tulla peale kooli koju, eriti veel reedel. üldse on väga kummaline olla.
mamps peaks hakkama mul varsti soengut tegema ja meiki ka.

hommikul vene keeles ei käinud, läksin gnoomi hoopis jaksi ja juksiga (jakobi ja juhaniga). martin oli haigeks jäänud ja meil oli väga mõnus ja rahulik olla, keegi ei mölisenud ja pühapäeva tunne oli. jaks tegi mulle isegi tee välja.
saksa keeles käisin ikkagi kohal ja sain perioodi viie. ja siis olid veel mingid mõttetud tunnid, nagu näiteks matemaatika, kus haamer ehk 10.a-klassi kätlin, selline musta peaga ja väga imelik istus minu kõrvale, ma ei teagi, miks. aga ära ma ka teda ei ajanud, teglt jama, mulle meeldis seal üksi istuda, seal kõige taga nurgas.
härri tunnis me isegi ei viitsinud vaielda, meil keelati rasmusega teglt omavahel isegi rääkida ja siis me põrnitsesime lihstalt vihaselt.
martin jõudis ka vahepeal kooli, nagunii palavikuga.

aga jah.. mamps hakkab mind varsti korda ka tegema.

No comments: