Monday, January 28, 2008

õhus on kevade lõhna.

oiiii, ma olen praegu väsinud. tehke ise 14 tunnine tööpäev, vaatame, mis nägu te olete.
noh, teglt polnud see mingi tööpäev ega midagi, aga 14 tundi ikkagi väljas. koolis olin vist kõigest 3 tundi kokku.
hommikul gnoomi, kuna informaatikasse minek oli liiga riskantne, natu jagelesime seal martiniga, sest et me mõlemad tahtsime samale kohale istuda, aga lõpuks mahtusime kõik ilusti diivanile siiski ära. jaks tegi mulle tee ka välja.
juks rääkis, et ta jättis suitsetamise ja kohvijoomise maha, eriti ei usu, et tal see õnnestub, aga eks me näe.
siis käisin 2 tundi matemaatikas, ilm oli ilus, seekord ei läinudki trepikoja nurga taha suitsule vaid alekoki kossuplatsile, seal oli ilus päiksepaiste. eesti keeles käisin ka täna veel, isegi keemiku käest käisin endale vihikut ostmas, aga sinna polnud teglt suurt midagi kirjutada.
siis pidi mul härri tund hakkama, aga selle asemel läksin ma jaksi ja martiniga gnoomi, siis saatsin nad taas kooli ja läksin jaama, mul oli plaanis linna minna, kuna fotoringi raames pidime me mingit muuseumi külastama. aga selle mõttekus taandus minu silmis, kuna ma olen seal käinud ja ma jõuaks ainult umbes pool tundi seal olla ja kui ma jätaks minemata, siis ma säästaks 32 krooni ja saaks teistega keilas tsillida. ja nii ma tegingi, hüppasin viimasel hetkel rongist välja.
siis helistasin jannole ja jaksile ja saime kooli juures kokku. edasime tee viis jaama, kust me õlut ostsime ja vana perra lõppu läksime. ilus, kevadine.
pärast lõhkusime pudeleid.
rasmus pidi koju minema, ja meie jalutasime niisama ringi, saatsime maarja koju poole tee pealt, käisime turul uudistamas igast asju, käisime jõe ääres, siis janno poolt läbi ja proovi.
jaks on meil nüüd meesvokaal bändis, asjad lähevad huvitavamaks ja neeger on ka tagasi. seniks kuniks.
peale proovi saatsin jaksi kiiruga bussi peale, sest oli fifty-fifty, kas ta jõuab või ei, jõudis.
siis jõlkusin edasi. eva, rasmus ja neeger tulid vastu, jaama suitsu läksid ostma, aga sellega oli jama, sest et ühtegi abistavat parmu ei paistnud olevat.
me rasmusega ajasime mingit soga umbes 10 minti, sel ajal kui teised parmu otsisid '97 aasta läbudest, kus rasmus lillepeenras kedagi nikkus ja siis 27 tundi kuivkäimlas kinni oli, kähriku matused ilmselt, nädal aega kestsid, üldse '97 suvi oli ikka kõva suvi, tuleb nentida.
teglt see kõik on mull.
mul oli hakkamas kultuurimajas loeng fotograafiast sven tupitsa esitluses, sinna läksin isegi ja päris huvitav oli. karmot nägin ka, ta näitas ballipilte, osad neist on isegi üleval juba.
ma sain fotojahil osalemise eest vihmavarju ka. tore vihmavari on, hästi ilus.
aga nüüd mul on peavalu, aii-aii. ehk siis head ööd.

No comments: