Monday, January 21, 2008

kivid südamelt

langesid kohe päris hooga.
mu nädalavahetus ja sellest jällegi töönädalasse kulgemine oli suhteliselt meeleolukas, võib öelda.
täna käisin vist mingi 4 tundi kokku koolis. esimese tunni ajal istusin gnoomis koos jaksi, martini ja juksiga, siis käisin mates, peale seda nägin jälle jakobit ja martinit ja nii oligi. peale eesti keelt pidi meil tulema härri tund, kuhu ma eriti ei tahtnud minna ja siis ma helistasin martinile, sest et neil pidi tund ära jääma ja nad pidid jaksiga silla alla õlut jooma minema. ja mina läksin ka, mingi paduvihma sadas ja me olime kõik läbimärjad, niiet kui ma kooli muusika tundi jõudsin, siis ma suht tilkusin veest ja haisesin õlle ja suitsu järgi.
õnneks oli see minu jaoks viimane tund peale mida saatsin ma jaksi bussi peale ja läksin ise kooli tagasi, hispaania keelt ootama.
meid oli seal vähe nagu alati, aga õnneks ma ei tundnud ennast seekord nii rumalana.
pärast hispaaniat läksin fotosse, bändikasse ei läinud. täna läks mingi 2 tundi seal vist...
enivei, eelmine kord tulid paremad pildid kui seekord.
koju ja msni jõudnud tuli neeger ja ütles, et ma olen nüüd bändist väljas, mille peale ma sain päris vihaseks ta vastu, eriti veel kui rasmus ütles, et ta ajab paska. suht sõimasin tal näo täis.
enivei, hea hakkas olla kohe.
teglt mul on viimasel ajal suht kõnts olla pidevalt, inimesed mölisevad nii pidevalt, et mul on igasugune enesehinnang jummala alla vajunud. samas, rasmus ütles täna päris ilusti ja jakob ütles ka. kohe parem on olla jälle.
aga eile oli mul siiski natu paha päev. päike küll paistis ja suht fotoilm oli, käisingi väljas pildistamas, siis tirisin eva õue ja tirisime veel rasmuse ka õue, aga rasmus oli pisut tujust ära, kuna mingi vanaema mölises temaga ja siis rasmus omakorda elas oma sitta tuju minu peale välja ja ma suht vihastasin nii, et läksin koju ära. pärast leppisime jälle ära.
mul laupäevasest kontserdist kõik lihased ja asjad valutasid veel.
algselt pidi martin ka minu ja jaksiga tulema, aga kuna me olime juba päris vara gnoomi kohale tulnud, sis ei jõudnud me väga kaua oodata teda ja mõtlesime minna varasema rongiga, kuhu ta oleks ka täiesti vabalt jõudnud. aga ta ei viitsinud. niikuinii oleksime me pidanud talle selle välja tegema, seega polnud see suur kaotus, et martin ei tulnud.
üritus ise oli MOSH & DEATH #3. varsti lähme jälle sellisele üritusele jaksiga.
sõitsime tallinnasse, ostsime balti jaamast paki suitsu ja ühed sigarillod, klassikalised, mina valisin.
sõitsime korra virru, aga seal polnud suurt midagi teha siis otsustasime õlut minna ostma. sellega juhtus aga nii piinlikult, et meile ei müüdud kusagil.
jom ja mervi pidid ka tulema ja me läksime neile baltasse vastu. ma nägin neid inimesi päris esimest korda. nad olid päris toredad.
siis sõitsime reggea baari kohale ja hakkas mosh pihta, tuleb nentida, et seal sees läks päris palavaks ja me käisime päris tihti õues suitsul.
kaid nägin ka, see oli väga rõõmustav, kuna ma polnud teda väga ammu näinud.
umbes 5 bändi olime ära jaksiga, siis hakkasime tagasi sõitma, mõlemad väsinud nagu sandid.
kõigepealt tondile, vaatasime sealt endale mingi rongi ja ootasime.
ja see oli väga armas, kuidas me läksime tondil perrooni alla tuulevarju ja hoidsime kinni üksteisest kuni rong tuli.
kahjuks osutus meie valitud rong selleks rongiks, mis sõidab ainult pääskülani seega me pidime veel mingi pool tundi pässas ootama. aga polund viga.
lõpuks sain veel autoga koduukse ette, sõin ja läksin kohe magama.

homme.. ma ei teagi.

"it is such a mad world, but i like it."

No comments: