Friday, January 18, 2008

maniakaalne.

mul on lihtsalt maniakaalne tuju (mida tuleb teglt päris tihti ette). ja teglt on see väga kummaline viis, kuidas ühte blogisissekannet alustada, aga kuna ma selline maniakk olen, siis pole vahet ka.
täpselt selline, et hakkan mina koju tulema, kui saabub kõne emalt, kes ütleb, et ma olen koolis midagi väga valesti teinud, pikka aega vaidlesime, sest et omast arust pole ma midagi teinud ja tema ei tahtnud öelda ka, mida ma siis niiväga teinud olen. alguses ma juba arvasin, et ma mingi jäin kuskil kellelegi suitsuga vahele nii, et ise ei märganud või midagi, aga ei. suurema pinnimise peale sain teada et tegemist oli mingi kirjanduse koduse tööga, mis mul tegemata oli ja mille eest ma ühe olin saanud. khmm. nagu mul oleks kunagi midagi tehtud või siis nagu ma üldse käiksin väga tihti kõikides tundides, aga vahet pole.
et siis maniakaalne tunne.. aga see on sellest, et mul on hea tuju lihtsalt, niiet, kui te arvasite, et see on ikka sellest, kui ma midagi tegemata jätan, siis on see valesti. lihtsalt oli äge päev.
ma käisin hommikul isegi vene keele tunnis. (pärast teise vene keelde ma enam ei läinud, sest et see oli viimane tund ja siis olin ma juba bussis koos jaksiga padisele loksumas) algse plaani järgi (võinoh, mis algse.. mingi plaani järgi) pidid rasmus ja eva ka tulema, aga keegi bitšis midagi ja nad ei tulnud.
suht iga vahetund käisime jälle väljas. ja geo jäi meil ka täna ära, magasin taaskord teisel korrusel koridoris pingi peal, kust õppealajuhataja mu leidis ja mingisse tundi üritas käsutada. (noh, teglt me pidime klassis istuma, aga nii umbes mõned läksid ära.) enamusel oli ju siis 2 vaba tundi, sellepärast, et nad olid valinud 3 matet nädalas, mina ja veel mõned aga 5. seega, mul hakkas matemaatika pärast.
suht mõtlesin nii umbes pulli pärast raamatukogust läbi astuda, maia istus seal, luges. rääkisin temaga siis veidi ja läksime sööklasse. sealt leidsin martini ja jaksi, läksime suht õue jälle.
mul hakkas pärast härri tund. (härri on hollandlane, kes tuli meile kolmeks nädalaks õpetama)
ja oh üllatust, ta täna enam niiväga paska ei ajanudki. ja ma avastasin, et ma olen suht hedonist, kui arvata välja see, et ma ei nõust nende põhimõttega mitte abielluda. muidu aga nõustun.
peale härri tundi läksimegi bussi peale siis, martin läks veel tundi ja tuli pärast hilisema bussiga.
me jõudsime jaksiga kohale, jõime kohvi, tegime ühed suitsud. siis vaatasime filmi ja niisama rääkisime. american pie 2-e vaatasime.
pärast, kui martin tuli, siis vaatasime american pie 6-e ka. suht väga nilbe film oli. nagu oodata oligi.
siis jaks ja martin tegid hardcore tantsu, ma filmisin ka. see nägi suht haige välja.
mina naersin.
aa.. ja ma sain eile õhtul härri potteri läbi loetud.

ja ma naeran ikka veel.

No comments: