Sunday, January 27, 2008

tere pühapäevast päeva.

jahm, suht pilved on maad võtnud taevas, kuigi hommikul oli nii kaunis päikesepaiste. telekast tuleb praegu leto svet, see kreisiraadio eurolaul.
äge, täna õhtul kell 20.00 on etv-st kreisiraadio saade ka, kui ma muud ei tee, siis ma ilmselt vaatan seda.
köögist tuleb pitsalõhna.

ma nägin teglt öösel jummala kahtlaseid unenägusid, mille peale ma üles ärkasin ja avastasin, et huh.. see oli kõigest uni.
üldiselt oleksin ma täna jaksi poole läinud, aga kuna ta jõudis eile natu johmis peaga koju, siis oli tal mamps päris kuri, seega täna teda ei näe.
janno teeb informaatika uurimust, ma ise olen selline loru, et pole ikka veel alustanud ja lasen lihtsalt homsest tunnist minema. nagunii esimene tund ka ju. ja saan vist informaatika perioodi ühe, aga vahet pole ka.

määäuuu,
prageu ma mõtlesin, et peaks natuke ikkagi välja ka minema, aga rasmus ei tea, kas ta välja saab kuskile.
eva jõudis ka rakverest tagasi, vot tore.

No comments: