Thursday, January 3, 2008

teglt on kell pool kaks öösel ja ma olen jälle koju maandunud.
aga tähed taevas olid ilusad, ma üritasin isegi pilti teha, aga ei vedanud välja, isegi mitte 15 sekundilise säriajaga. aga ilus oli siiski, nagu augustiöös, kus terve taevavõlv on neid justkui täis pikitud. me ootasime padisel bussi, kui ma neid märkasin, marukülm oli ja buss ei tulnud, õnneks jaksi ema tõi meid keilasse ära, ma sain otse koduukse ette.
hommikul läksime bowlingusse, ma läksin veel jaksil bussi peale vastu mingi 10.45-ks. ja oli väga külm, mingi -6 või midagi sellist, igatahes, külm vedas pisara silma. siis läksime rongi peale, martin tuli ka ja umbes 11.50 või midagi sellist olime balti jaamas ka, ma sain nii martini kui jaksi käest veel 25 krooni, kuna ma värvisin pea mustaks nende poolt kingitud värviga. jõuludeks kinkisid, ma eile öösel värvisin ja oi, kuidas ma kirusin ennast, pärast martin ja jaks ütlesid, et isegi täitsa sobib.
kahekümneviieka eest ostsin balti jaamast suitsu, camelit. kui ma oleks rikas, siis ma tõmbakski camelit, hea suits on. jaks ostis ka sama. kuna meil veel ikka nii kaua aega oli, siis läksime virru sooja, söögiosakonda. martin ja jaks võtsid mõlemad sooja juustusaia, ma sain pool martini omast endale. aeg läks ja me suundusime mere pst. 6 ehk kuulsaali, kus bowling pidi olema. mulle ja mingitele voltidele veel tehti välja.
jaks mängis elus esimest korda bowlingut ja talle hakkas see isegi päris meeldima, kui tal see hiljem käppa sai, mul seevastu vedas lõpupoole hoopis ära, koguaeg läks renni. üldiselt võitis meil martin pidevalt.
selle fotovõidu eest sain veel aukirja, mis kenast raamis oli, aga selle raami ma kogemata istusin puruks niiet, pärast oli kott klaasikilde täis. 1500-kroonise photopointi kinkekaardi sain ka. see on nii kummaline summa, et selle eest ei oskagi midagi osta, ei midagi suurt ega ka midagi väikest.
neljani mängisime bowlingut, siis läksime rongile ja sõitsime keila, ostsime luigest veini ja sõitsime jaksi poole.
hea vein oli, roosa, magus. late harvest dreamer või midagi sellist, igatahes roosa ja magus. jaksi ema andis meile süüa ka.
üldiselt oli jälle lõbus.
rasmus ja eva tulevad reedel ehk homme ehk täna tagasi, jee.
mingi puhtjuhuslikult kuulan respire - me oleme sõdurid
ja olen vässu, pisut võtan külmarist piima ja lähen ka magama.

No comments: