Monday, January 14, 2008

reede - esmaspäev.

kuna ma pole väga ammu juba midagi kirjutanud, siis ma teen kiire lühikokkuvõtte alates reedest.
eva tõi mulle härri potteri, hakkasin kohe koolis lugema. peale kooli käisime jaamas suitsu ostmas ja siis läksime evaga rasmuse poole, harjutasime rasmusega hüvasti tallinnat, täitsa hästi tuli välja, siis eskortisime eva koju, sest et ta pidi tartusse minema. rääkisime rasmusega jälle keemiast, pikalt.
siis pidin ma minema noortekasse koosolekule, kus polnudki nii igav, kui tavaliselt, aga ma eriti ei viitsinud seal olla, kuna janno, rasmus, martin olid kõik juba väljas ja mina tahtsin ka juba minna. siiski, olin oma koosoleku kenasti ära ja kõik oli kena.
selle aja jooksul olid eelmainitud kamraadid juba ehitusmarketi juurde jõudnud, nad läksid katariinale vastu. siis läksime jaama, võtsime mõned rockid ja läksime männikusse pargipingile. mõne aja pärast läks katariina koju, me jäime veel mõneks ajaks sinna. rasmuse ja jannoga mingi niisama lollitasime seal vägistamist. päris naljakas oli. kui rasmus koju otsustas minna, läksime meiegi.
laupäeval magasin kaua, siis läksin rasmuse poole, kes oli haigeks jäänud, palavik oli 38,2 ja silmad läikisid ja ta ajas igast sokki. ikkagi harjutasime hüvasti tallinnat aga kaua ma teda ei piinanud, siis tuli janno ja ma läksin jannoga välja, ootasime martini ka ära, ta sõi parajasti. kui ta kord tuli, avastasime me küll paraku, et meil pole midagi teha. janno juurde läksime ja suht vahtisime youtube'i. ja siis läksin sauna. nii oligi.
eile oli pärle sünnipäev, 8 sai. seega tuli kokku palju jubedaid jõnglasi, kellele ma pidin kõigile tegema näomaalingu. aga sain hakkama.
suht varsti sain välja ka, eva oli tartust tagasi tulnud, siis läksin temaga, ostsime uue paki suitsu ka. ja läksime rasmusele, meie haigele, külla. ta oli suht sama hullus seisukorras nagu eelmine päev.
vaatasime south parki, siis ma tegin pitsat ja vaatasime veel south parki. tegin rasmusega padjasõda ka. talle tuli kohe eluvaim sisse. ja siis me lahkusime.
ma lugesin öösel poole neljani harry potterit. nii umbes pool on läbi.
täna üritasin informaatika tunnist loobuda, ei tulnud välja. aga vähemalt sai iga vahetund jaksi ja martiniga suitsul käia ja oli ikkagi lõbus, kuigi rasmust polnud koolis. aga ta loodetavasti homme tuleb.
hispaania keeles käisin ka täna kuigi tulin varem ära, ei viitsinud olla, jube oli.
nüüd olen kodus, muumisid vaatasin, eplikku kuulan.
ma tean jah, et sitt sissekanne tuli, sest et pidi nii pika aja kokku võtma.

No comments: