Monday, January 7, 2008

kurva klouni mäng.

ma ei tea, millest selline pealkiri, ma pole kurb, otse vastupidi, meel on hea. akustiline kitarr on käes, millega oli küll ka üks pisuke jama, nimelt oli sinna igavene tüütus keeli peale panna, kuna mingi jubinas oli katki. aga saime hakkama rasmuse kaasabil.
mul pea nati valutab teglt.
aga siiski. ma ärkasin täna kell neli hommikul üles ja enam und ei saanud. mamps kondas ka juba kell viis hommikul mööda maja ringi, haigeks on vist jäänud.
kooli läksime täna, kes veel ei teadnud. kes ei teadnud?
esimene asi täna oli see, et janno tuli karkudega, tal oli juhtunud selline lugu, et kirves kukkus varbale ja hoplaa, katki.
kahe mate vahel käisime veel kenasti suitsul, mina kui see, kes tavaliselt rott pakkusin täna ise kõigile, sest et teised olid rotid. jaksi ja martinit nägin ka veel vahepeal.
siis vahepeal olid meil mingid tunnid, enne muusikat käisime veel jaksi, martini, rasmuse ja evaga suitsul ja siis tundi. ma üldiselt arvan, et ma hakkan jälle soolot laulma, üks laul on sõpruse puiestee "hüvasti tallinn" ja teine on valikus alles... ma ei suuda ära otsustada.
peale muusikat käisime juksiga veel suitsul, ta läks siis kunsti ja mina jäin hispaania keelt ootama.
see möödus suht nii, et ma hakkan juba tundma, et ma ei jaksa seal enam käia, aga noh.. saan hakkama, aru veel saan.
peale seda läksin jannole vastu ja aitasin tal basskitarri noortekasse vedada, tegime oma proovi ära, siis käisime anni poolt läbi ja ma sain oma kitarri kätte.
garaažis ajasime keeled peale ja nüüd on täitsa viks ja viisakas masin.
vahepeal bändi ajal jaksi ema helistas, küsis kus jaks on. mammu juures oli, nagu hiljem selgus. mammu oli ta koti sinna väevõimuga vedanud ja siis jaks läks järgi, siis nad olevat kakelnud ja kokkuvõttes jäi jaks bussist maha.

aga praegu, mamps on ikka haige. ja mul pea valutab. ei taha haigeks jääda, hamletit peaks lugema.

No comments: