Saturday, January 26, 2008

see oli ilus.

tänane hommik oli ka ilus. ja eilne õhtu oli ilus ja päike on ilus ja tee mu tassis on ilus.
aga ilusaks tegi tänase hommiku see, kui ma avasin oma telefoni ja lugesin sealt kõige nunnuma sisuga sõnumit, mida ma siia ei hakka ümber kandma. teglt oli sõnum tulnud juba eile öösel, aga ma jäin kohe magama, kui ballilt jõudsin, seega jõudis see minu jaoks hommikul.
jaks jõudiski eile õhtul umbes kuue ajal minu poole, mul oli selleks ajaks kõik meik ja soeng tehtud, ainult et soeng mulle endale väga ei meeldinud ja siis ma kammisin selle ära veel. ka meik oli minu, kes ma pole ennast harjunud üldse meikima, jaoks liiga tugev. aga siiski päris ilus.
kuigi väljas sadas paduvihma otsustasime me minna jala minu poolt kultuurimajja, vihmavari oli ka, ent me saime siiski läbimärjaks. mu soengust ei jäänudki suurt midagi järgi.
me olime esimesed, kes kohale jõudsid. üsna pea jõudsid ka eva ja rasmus. me suundusime trepist üles ja võtsime kohe ühed šampused, mis lõi sära silmi.
me naersime, rääkisime, kõik oli ilus. ent me ei tantsinud.
siis valiti aasta abiturient, kelleks said maaja hallik ja allar adoberg. allari poolt ma isegi olin hääletanud, aga väga suur üllatus oli see, et jaanika, kelle poolt me kõik olime hääletanud, ei saanud isegi mitte nominendiks. aasta õpetajaks sai ene soodla, keda me keegi ei teadnud, pidi andma vist 12. klassile ajalugu.
vahepeal käisime ikka suitsu ka tegemas, suht otse kultuurimaja ukse ees. päris normaalne ju.
eva ja rasmus pidid juba kell 11 ära minema, seega me jäime jaksiga taas omapäi.
vahepeal suhtles birks ka meiega, kes üritas mulle ja jaksile korduvalt selgeks teha, et me oleksime niiii-niiii armas paar. aga me pole seda.
enne lahkumist me üritasime isegi tantsida, aga meil ei tulnud sellest midagi välja, kuna mõlemal meist on puudulikud tantsuoskused.
ühtlasi olime me ka viimased, kes lahkusid. ootasime siis veel pargis, kuni jaksi ema tuli, ma sain isegi autoga koju. ja veel maja ees kalli ja musi. väga armas oli.

praegu mul tuleb köögist magusat suhkrukringli lõhna, ma arvan, et ma ootan kuni need valmis saavad ja siis lähen välja päikest tervitama ja ostan paki suitsu ja lähen rasmuse poole, jaks peaks ka veel täna keilasse tulema, kuigi ta alles ärkas. aga ta tuleb.
okei,
tsau-pläu.

No comments: